Veganesa de remolatxa

veganesaAquí tenim la veganesa de sempre amb un toc diferent, aconseguint un bonic color i un sabor particular.

Ingredients: 1 gra d’all, 1 cullerada de puré de remolatcha, suc de 1/2 llimona, sal negra de l’Himàlaia, 1/2 tassa de llet de soja, 1/2 tassa d’oli de gira-sol, 1/2 tassa d’oli d’oliva.

Elaboració: Posar tots els ingredientes en el got de la batedora  per l’ordre indicat i  batre a potència baixa. No moure la batedora fins que la barreja estigui emulsionada, llavors podem afegir una mica més de suc de llimona i anar aixecant el braç de la batedora  poc a poc fins a obtenir la consistència desitjada.


Aquí tenemos la veganesa de siempre con un toque diferente que le aporta un bonito color y también un particular sabor.

Ingredientes: 1 grano de ajo, 1 cucharada de puré de remolatcha,  zumo de 1/2 limón, sal negra del Himalaya, 1/2 taza de leche de soja, 1/2 taza de aceite de girasol, 1/2 taza de aceite de oliva.

Elaboración: Poner todos los ingredientes en el vaso de la batidora y por el orden indicado y  batimos a potencia baja. No movemos la batidora hasta que la mezcla esté emulsionada, entonces podemos añadir un poco más de zumo de limon y ir levantando el brazo de la batidora poco a poco hasta obtener la consistencia deseada.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *