Pizza de polenta

Per als que no poden consumir gluten, també poden gaudir d’una bona pizza i molt saludable amb una base de polenta.

Ingredients: per a una pizza individual utilitzarem 75 gms de polenta, 200 ml d’aigua o brou vegetal per a la base, salsa de tomàquet, orenga, mozzarella i els ingredients a l’gust que vulguem utilitzar per a la nostra pizza, la de la foto està feta amb substitut de tonyina , carxofes i olives.

Elaboració: Bullir la polenta en el brou vegetal o amb aigua i una mica de sal, el temps de cocció dependrà de la classe de polenta, si és instantània o no, mirar les indicacions del producte. Un cop tinguem feta la polenta, formarem la basse de la pizza donant-li el gruix que vulguem, jo he fet dues petites donant forma amb un cèrcol d’emplatar.
Escalfar el forn a 190º i una vegada donada la forma, la ficarem al forn uns 15 minuts, la deixem refredar una mica i ja la tenim a punt per afegir els ingredients, en aquest cas porta una capa de tomàquet, mozzarella vegana, orenga, tempe tipus tonyina en oli, carxofes i olives negres. Un cop haguem afegit els nostres ingredients, tornem a enfornar uns 10 minuts mes o menys i ja la podem servir i gaudir d’una pizza vegana i sense gluten.


Para los que no pueden consumir gluten también pueden disfrutar de una buena pizza y muy saludable, con una base de polenta.

Ingredientes: para una pizza individual utilizaremos 75 gms de polenta, 200 ml de agua o caldo vegetal para la base, salsa de tomate, orégano, mozzarella y los ingredientes al gusto que queramos utilizar para nuestra pizza, la de la foto está hecha con sustituto de atún, alcachofas y aceitunas.

Elaboración: Hervir la polenta en el caldo vegetal o con agua y un poco de sal, el tiempo de cocción dependerá de la clase de polenta, si es instantánea o no, mirar las indicaciones del producto. Una vez tengamos hecha la polenta, formaremos la basse de la pizza, yo he hecho dos pequeñas dándole la forma con un aro de emplatar.
Calentar el horno a 190º y una vez dada la forma, la meteremos en el horno unos 15 minutos, la dejamos enfriar un poco y ya la tenemos lista para añadir los ingredientes, en este caso lleva una capa de tomate, mozzarella vegana, orégano, tempe tipo atún en aceite, alcachofas y aceitunas negras. Una vez hayamos añadido nuestros ingredientes, volvemos a hornear unos 10 minutos mas o menos. y ya la podemos servir y disfrutar de una pizza vegana y sin gluten.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *