Tempeh tipus tonyina en oli

tempeh en oliEl tempeh és ric en proteïnes vegetals, calci, greixos saludables… És un potent antioxidant, ajuda a controlar el colesterol i redueix el risc de patir malalties cardiovasculars.

El més conegut és el de soja, però també n’hi ha d’altres llegums com el cigró. Té un sabor i textura molt característics i no agrada a tothom, però és bo per als vegans i vegetarians incloure-ho en la nostra dieta.

Una forma diferent de preparar-lo seria en oli, simulant a la tonyina.

Ingredients: 1 paquet de tempeh de soja o cigró, macerat amb tamari, pols d’algues, oli d’oliva i unes tires d’algues espagueti de mar.

Elaboració: esmicolar el tempeh, afegir pols d’algues, cobrir amb oli d’oliva i posar a sobre les tires d’algues.
Deixar macerar 24 h. abans d’utilitzar perquè agafi gust.


El tempeh es ríco en proteínas vegetales, calcio, grasas saludables… Es un potente antioxidante, ayuda a controlar el colesterol y reduce el riesgo de sufrir enfermedades cardiovasculares.

El más conocido es el de soja, pero también lo hay de otras legumbres como el garbanzo. Tiene un sabor y textura muy caracteristicos y no gusta a todo el mundo, pero es bueno para los veganos y vegetarianos incluirlo en nuestra dieta.

Una forma diferente de prepararlo sería en aceite simulando al atún.

Ingredientes: 1 paquete de tempeh de soja o garbanzo, macerado con tamari, polvo de algas, aceite de oliva y unas tiras de algas espagueti de mar.

Elaboración: desmenuzar el tempeh, añadir polvo de algas y cubrir con aceite de oliva, poner por encima las tiras de algas.
Dejar macerar 24 h. antes de utilizar para que coja sabor.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *