Sorbet de préssec i coco

Ideal per l’estiu, ràpid i fàcil de preparar, molt refrescant i deliciós. El préssec i el coco fan una molt bona combinació en aquest postre estiuenc.

Ingredients: 1 quilo de préssecs, 100 ml de xarop de coco, suc de 1/2 llimona.

Elaboració: Pelar i desossar els préssecs. Els tallem a trossos i els posem al got de la batedora, afegim el xarop de coco i el suc de llimona i triturem fins aconseguir una textura ben fina. Abocar en un recipient, tapar i ficar al congelador, anar remenant cada mitja hora per evitar que es facin els típics cristalls de gel.
Passades dues hores mes o menys ja estarà llest. Quan vulguem servir-lo, el traurem 10 minuts abans de congelador.
Servir en copes de vidre, escampar una mica de coco ratllat per sobre i guarnir amb unes fulles de menta i xips de coco.


Ideal para el verano, rápido y fácil de preparar, muy refrescante y delicioso. El melocotón y el coco hacen una muy buena combinación en este postre veraniego.

Ingredientes: 1 kilo de melocotones, 100 ml de sirope de coco, zumo de 1/2 limón.

Elaboración: pelar y deshuesar los melocotones. Los cortamos a trozos y los ponemos en el vaso de la batidora, añadimos el sirope de coco y el zumo de limón y trituramos hasta conseguir una textura bien fina. Verter en un recipiente, tapar y meter en el congelador, ir removiendo cada media hora para evitar que se hagan los típicos cristales del hielo.
Pasadas dos horas mas o menos ya estará listo. Cuando vayamos a servir, lo sacaremos 10 minutos antes del congelador.
Servir en copas de cristal, espolvorear un poco de coco rallado por encima y adornar con unas hojas de menta y chips de coco.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *