Llombarda en vinagre

Aquí tens una manera diferent de preparar la llombarda per afegir-la a qualsevol amanida o servir-la com  acompanyament de qualsevol plat.
Per les seves propietats beneficioses per a la salut, la llombarda no hauria de faltar en la teva dieta.

Ingredients: 1/2 col llombarda, 150 ml de vinagre de poma, 50 ml d’aigua, 1 fulla de llorer, 5 claus d’olor, 1 cta de pebre 5 baies, 1/2 cta de llavors coriandre, 1/2 cta de mostassa en gra, 1 cta de sucre integral, 2 cdas d’oli d’oliva i sal.

Elaboració: Tallar la col en juliana, posar-la en un colador i afegir-li un grapat de sal, barrejar i posar un pes a sobre que la cobreixi. Deixar reposar 2 hores, passat aquest temps, esbandir bé, escórrer i posar-la en un recipient de vidre.
En un pot posar l’aigua, vinagre i les espècies i posar a bullir, apartar del foc i cobrir la col amb el líquid ben calent, remenem bé perquè s’integri tot i afegim l’oli d’oliva. Deixem refredar i guardem ben tapat a la nevera, mínim 24 hores perquè absorbeixi bé els sabors.


Aquí tienes una manera diferente de preparar la lombarda para añadirla a cualquier ensalada o servir como acompañamiento de cualquier plato.
Por sus propiedades beneficiosas para la salud, la lombarda no debería faltar en tu dieta.

Ingredientes: 1/2 col lombarda, 150 ml de vinagre de manzana, 50 ml de agua, 1 hoja de laurel, 5 clavos de olor, 1 cta de pimienta cinco bayas, 1/2 cta de semillas cilantro, 1/2 cta de mostaza en gra, 1 cta de sucre integral, 2 cdas de aceite de oliva i sal.

Elaboración: Cortar la col en juliana, ponerla en un colador y añadirle un puñado de sal, mezclar y poner un peso encima que la cubra. Dejar reposar 2 horas, pasado este tiempo, enjuagarla bien, escurrir y ponerla en un recipiente de cristal.
En un cazo poner el agua, vinagre y las especias y poner a hervir, apartar del fuego y cubrir la col con el líquido bien caliente, removemos bien para que se integre todo y añadimos el aceite de oliva. Dejamos enfriar y guardamos bien tapado en la nevera, mínimo 24 horas para que absorba bien los sabores.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *