Raviolis de carbassó

Els raviolis de carbassó són fàcils de fer i queda un plat diferent, original i vistós. Ho podem fer amb el carbassó en cru, passat per la planxa o adobat i podem omplir-los del que ens vingui de gust, bolets, verduretes saltejades, algun paté etc… Només cal una mica d’imaginació i tindrem un plat de luxe que depenent del farciment que posem i l’acompanyament, ens servirà de primer o segon plat. També els podem servir con a tapa en un sopar de pica pica informal.

Ingredients: Carbassò i el farciment que haguem decidit fer servir.
En aquest enllaç tenim la recepta de l’adob per si escollim aquesta variació.

Elaboració: Talla els carbassons a làmines ben fines, d’uns 2 o 3 mm. amb l’ajuda d’una mandolina o pelador de verdures. Si vols fer-los amb el carbassó adobat, prepara l’adob i deixa macerar unes hores. Si els vols fer sense macerar, talla el carbassó i afegeix-li sal i pebre, deixa-ho reposar mentre prepares el farciment, així suaran una mica i  el carbassó perdrà rigidesa i per últim si vols fer-los a la planxa, passa les tires lleugerament per la paella a foc mitjà i amb una mica d’oli.
Per muntar els raviolis, col·loca dues tires de carbassó creuades. Posa una mica del farcit al centre i doblega cap a dins intercalant les tires fins a formar un paquetet.

Adornem els nostres raviolis amb una mica d’olivada, fruits secs o el que vulguem i una mica de sal maldon i servim acompanyats d’una amanida.


Los raviolis de calabacín son fáciles de hacer i queda un plato diferente, original  y vistoso. Lo podémos hacer con el calabacín crudo, pasado por la placha o adobado y podemos rellenarlos de lo que nos apetezca, setas, verduritas salteadas, algún paté etc… Sólo hace falta un poco de imaginación y tendremos un plato de lujo que dependiendo del relleno que pongamos y el acompañamiento, nos servirá de primer o segundo plato. También los podemos servir como tapa en una cena de pica pica informal.

Ingredientes: Calabacín y el relleno que hayamos decidido utilizar.
En este  enlace tenemos la receta del adobo por si escogemos esta variación

Elaboración: Corta los calabacines en láminas bien finas, de unos 2 o 3 mm. con la ayuda de una mandolina o pelador de verduras. Si quieres hacerlos con el calabacín adobado, prepara el adobo y deja macerar unas horas. Si los quieres hacer sin macerar, corta el calabacín y añádele sal y pimienta, dejálo reposar mientras preparas el relleno, así sudarán un poco y quedarán las tiras más manejables y por último si quieres hacerlos a la plancha, pasa las tiras de calabacín ligeramente por la sartén, que tendrás caliente a fuego medio y con un poquito de aceite.  Para montar el raviolí, coloca dos tiras de calabacín cruzadas. Pon un poco del relleno en el centro y dobla hacia dentro intercalando las tiras hasta formar un paquetito.

Adornamos nuestros raviolis con un poco de olivada, frutos secos o lo que queramos y un poco de sal maldon y servimos acompañados de una ensalada.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *