Tofu amb crosta d’avellanes

Ingredients: 1 o 2 talls de tofu per persona depenent de la mida. Els trossos els tallarem una mica gruixuts. Un grapat d’avellanes, una cullerada de llavors de sèsam, tres cullerades de panko (si no tenim, utilitzarem pa ratllat una mica gruixut), 1 gra d’all, un ramell de julivert, salsa de soia, oli d’oliva, sal i pebre.

Elaboració: Macerar el tofu amb salsa de soja mínim mitja hora. Triturar les avellanes i barrejar amb el panko, afegir l’all i julivert picadet, sal i pebre a gust. Torrar la barreja en una paella amb una mica d’oli d’oliva.
Fer el tofu a la planxa i cobrir amb la crosta cruixent d’avellanes. Servir acompanyat d’unes patates al forn o unes verdures a la planxa o vapor.


Ingredientes: 1 o 2 lonchas de tofu por persona dependiendo del tamaño. Los trozos los cortaremos un poco gruesos.Un puñado de avellanas, una cucharada de semillas de sésamo, tres cucharadas de panko (si no tenemos, utilizaremos pan rallado un poco grueso), 1 diente de ajo, un ramillete de perejil, salsa de soja, aceite de oliva, sal y pimienta.

Elaboración: Macerar el tofu en salsa de soja mínimo media hora. Triturar la avellanas y mezclar con el panko, añadir el ajo y perejil picadito, sal y pimienta al gusto. Tostar la mezcla en una sartén con un poco de aceite de oliva. Hacer el tofu a la plancha y cubrir con la costra crujiente de avellanas. Servir acompañado de unas patatas al horno o unas verduras a la plancha o vapor.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *