Brandada de tofu

brandada de tofu con champiñonesUna alternativa a la brandada de bacallà.
Bonissima per farcits  (pebrots del piquillo, xampinyons, carxofes …) o per menjar-la amb unes torradetes.

Ingredients: 1 paquet de tofu, 2 alls, 2 cdas d’ametlla en pols, 1 cta de pols d’algues, suc de 1/2 llimona, 50 ml d’oli d’oliva, sal i pebre a gust.

Elaboració: Esmicolar el tofu i amanir-lo amb el suc de llimona, la pols d’algues i una mica de sal, deixar macerar unes hores o d’un dia per l’altre. Posar l’oli en una paella i saltar els alls laminats, només una mica sense que arribin a daurar-se, només és per perfumar l’oli. Posar el tofu, l’oli amb els alls  i les 2 cdas d’ametlla al got de la batedora, salpebrar al gust  i triturar.
Si volem una textura més tova, afegim una mica de llet de soja i si la volem més ferma, doncs una mica més d’ametlla en pols.
Això és tot.


Ingredientes: 1 paquete de tofu, 2 ajos, 2 cdas. de almendra en polvo, 1 cta. de polvo de algas, zumo de 1/2 limón, 50 ml. de aceite de oliva, sal y pimienta al gusto.

Elaboración: Desmenuzar el tofu y aliñarlo con el zumo de limón, el polvo de algas y un poco de sal, dejar macerar unas horas o de un dia para otro. Poner el aceite en una sartén y saltear los ajos laminados, solo un poco sin que lleguen a dorarse, solo es para perfumar el aceite. Poner el tofu, el aceite, los ajos y las 2 cdas de almendra en el vaso de la batidora, salpimentar al gusto  y triturar. Si queremos una textura más blanda añadimos un poco de leche de soja y si la queremos más firme, pues un poco más de almendra en polvo.

2 respuestas a «Brandada de tofu»

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *