Creps Suzette

Aquí tenim les famoses creps suzette, molt fàcils de fer i són una autèntica delícia.
Veure la recepta de la massa de les creps en el següent enllaç.
Massa per fer les  creps.

Ingredients: Per a 4 creps. Ratlladura d’una taronja, 150 ml de suc de taronja, 2 cdas de sucre morè, 50 gms de margarina, 1 cda de Cointreau o qualsevol licor de taronja i unes fulletes de menta per decorar.

Elaboració: Ratllem la pell de taronja i espremem el suc. En una paella a foc mitjà, fondre la margarina, afegir el sucre i cuinar fins que el sucre amb la margarina es tornin lleugerament daurats. Afegir el suc de taronja, deixar reduir un parell de minuts, afegir el licor i la ratlladura de taronja.
Doblegar les creps per la meitat i un altre cop per la meitat, ha de quedar un triangle, afegir-les a la paella i les deixem caramel·litzar un parell de minuts, donant la volta perquè s’impregnin bé de la salsa pels dos costats i servim.
Afegim una mica més de ratlladura de taronja i unes fulles de menta per decorar.


Aqui tenemos los famosos crepes suzette, muy faciles de hacer y son una autentica delicia. Ver la receta de la masa de los crepes en el siguiente enlace.
Masa para hacer los crepes.

Ingredientes: Para 4 crepes. Ralladura de una naranja, 150 ml de zumo de naranja, 2 cdas de azúcar moreno, 50 gms de margarina, 1 cda de Cointreau, o cualquier licor de naranja y unas hojitas de menta para decorar.

Elaboración: Rallamos la piel de naranja y exprimimos el zumo. En una sartén y a fuego medio, derretir la margarina, añadir el azúcar y cocinar hasta que el azúcar con la margarina se vuelvan ligeramente dorados. Añadir el zumo de naranja, dejar reducir un par de minutos, añadir el licor y la ralladura de naranja. Doblar los creps por la mitad y otro vez por la mitad, debe quedar un triangulo, añadirlos a la sartén y los dejamos caramelizar un par de minutos, dándoles la vuelta para que se impregnen bien de la salsa por los dos lados y servimos.
Añadimos un poco más de ralladura de naranja y unas hojitas de menta para decorar.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *