Base per preparar el nostre propi curri.
Ingredients: 2 cdas de llavors de coriandre, 1 cda de comí, 1 cda de fonoll, 1 cda de llavors de mostassa, 1/2 cda de pebre negre en gra, 1 cda de cúrcuma, 1 cda de gingebre, 1/2 cda de pebre de caiena.
Elaboració: En una paella sense oli, torrar el coriandre, comí, fonoll, mostassa i pebre. Un cop torrades les llavors, (cal anar remenant perquè es torrin tot per igual i no es cremin) moldre i afegir la cúrcuma, gingebre i pebre de caiena. Barrejar tot i guardar en un pot de vidre.
Aquesta és una barreja suau però saborosa. A partir d’aquí es poden anar provant diferents fórmules, afegint altres espècies i condiments fins a trobar la combinació que més ens agradi.
Base para preparar nuestro propio curry.
Ingredientes: 2 cdas de semillas de cilantro, 1 cda de comino, 1 cda de hinojo, 1 cda de semillas de mostaza, 1/2 cda de pimienta negra en grano, 1 cda de cúrcuma, 1 cda de jengibre, 1/2 cda de pimienta de cayena.
Elaboración: En una sartén sin aceite, tostar el cilantro, comino, hinojo, mostaza y pimienta. Una vez tostadas las semillas, (hay que ir removiendo para que se tuesten todo por igual y no se quemen) molerlas y añadir la cúrcuma, gengibre y cayena. Mezclar todo y guardar en un tarro de cristal.
Esta es una mezcla suave pero sabrosa. A partir de aquí se pueden ir probando diferentes fórmulas, añadiendo otras especias y condimentos hasta encontrar la combinación que más nos guste.